Skip to Main Content

להוסיף קסם לשיווק

אלירון טובי + קו. הנה חברת בוטיק לייעוץ שיווקי אסטרטגי הממוקמת בהר הכרמל, חיפה. מאז הקמתה בשנת 2002, אלירון טובי + קו. יצרה מאות פרויקטים יצירתיים של מיתוג ושיווק מוצרים ושירותים עבור חברות B2B ו-B2C בישראל ובכל רחבי העולם. שני תחומי ההתמחות העיקריים של אלירון טובי + קו. הם שיווק אסטרטגי וחדשנות. השירותים שלנו כוללים; תכנון אסטרטגי, פיתוח מותג, אסטרטגיות מיצוב, מחקר שיווק איכותי ותמיכה בתהליך הפיתוח של מוצרים ושירותים חדשים (ניהול חדשנות).

'Marketing on Canvas'

במהלך השנים פיתחנו ועצבנו את
™Marketing on Canvas, כלי עבודה לפיתוח הצעות ערך ויצירת אסטרטגיות שיווק. הכלי המבוסס על חשיבה עיצובית ותומך בכל מפגשי סיעור המוחות והדיונים האסטרטגיים שאנו עורכים במהלך העבודה – הן במהלך מפגשי עבודת צוות פנימיים והן במהלך סדנאות אסטרטגיות עם לקוחות. אנו רואים בו מקור פתוח – כל אחד רשאי להשתמש בו לצרכי העבודה ובתנאי שלא יעשה בו שינוי ויינתן לו הקרדיט הראוי.

ראה עוד

הרצאות וסדנאות

כל ההרצאות של אלירון הן דינמיות, מבדרות ומשולבות בקסמים הממחישים את הרעיונות העיקריים.

בכל הרצאה או סדנא אלירון מקפיד לכלול דוגמאות רבות מהשטח. רוב הדוגמאות הן פרי ההצלחות והכישלונות של אלירון בהובלת מהלכי שיווק וחדשנות פורצי דרך, וחלקן דוגמאות מיצירות מופת חדשניות ברחבי העולם.

הכר את אלירון

חדשות ועדכונים

  • קמפיין החורף הבין לאומי של מותג המשקפים המצליח JUST
  • חברת נקסט-פרם יוצאת לבורסה
  • זהות תאגידית חדשה לקבוצת WTG

הכירו את אלירון טובי, מייסד E.T+Co.

אלירון טובי הוא מומחה בעיצוב אסטרטגיות שיווק, ניסוח הצעות ערך ויצירת מותגים. את טביעת האצבע המקצועית של אלירון ניתן למצוא בכלות על פני מאות מותגים ומהלכי שיווק פורצי דרך שיצר לאורך השנים. אלירון הוא מרצה לחשיבה שיווקית בפקולטה לעיצוב ב-HIT ומחבר "קסם השיווק", ערכה של 52 קלפים ללימוד חווייתי של אמנות השיווק. בנוסף לפעילות ב- E.T+CO. אלירון מכהן כיו"ר הדירקטוריון של חברת FM OPTICS ושותף בכיר בחברת הייעוץ AGRIQUALITY.

מה עשינו

Branding Strategy + Go-To-Market Planning for AstaFerm by NextFerm

Branding Strategy + Go-To-Market Planning for AstaFerm by NextFerm

Branding Strategy + Go-To-Market Planning for AstaFerm by NextFerm

Branding Strategy + Go-To-Market Planning for AstaFerm by NextFerm

Branding Strategy + Go-To-Market Planning for AstaFerm by NextFerm

Branding Strategy + Go-To-Market Planning for AstaFerm by NextFerm

Branding Strategy + Go-To-Market Planning for Astaxanthin in Gummies by Redsource

Branding Strategy + Go-To-Market Planning for Astaxanthin in Gummies by Redsource

Corporate Identity + Branding for Baram Group

Corporate Identity + Branding for Baram Group

Corporate Identity + Branding for Baram Group

Corporate Identity + Branding for LIVEgg

Corporate Identity + Branding for LIVEgg

Corporate Identity + Branding for LIVEgg

Corporate Identity + Branding for LIVEgg

Corporate Identity + Branding for LIVEgg

Corporate Identity + Branding for FM-Optics

Corporate Identity + Branding for FM-Optics

Corporate Identity for ContGuard

Corporate Identity for ContGuard

Corporate Identity for ContGuard

Branding + Go-To-Market for INFAT by Enzymotec

Corporate Identity + Branding + Go-to-Market strategies for Netafim

Corporate Identity + Branding + Go-To-Market Planning for Masik Kibbutz Magal

Corporate Identity for WTG group

Corporate Identity for WTG

Corporate Identity for Tavit

Corporate Identity for Di-el

Branding Strategy + Go-To-Market Planning for AstaFerm by NextFerm
Branding Strategy + Go-To-Market Planning for AstaFerm by NextFerm
Branding Strategy + Go-To-Market Planning for AstaFerm by NextFerm

מה נוכל לעשות עבורכם

יצירת אסטרטגיות מותג
יצירת אסטרטגיות מותג

אמנות השיווק היא אמנות בניית המותג. מותג הוא הרבה יותר מלוגו, שם מסחרי או סיסמה — זו החוויה הכוללת שהלקוחות חווים בכל אחד מהמגעים והמפגשים עם המוצר או השירות של החברה שלך.

אסטרטגיית המותג מגדירה מה אמורים הלקוחות להרגיש כשהם פוגשים את המותג שלך. מהי הבטחת הערך של החברה, מה האישיות שלה. הלוגו, פלטת הצבעים והסלוגן, אלה הם רק האלמנטים החזותיים המשדרים ללקוח את אישיות והבטחת המותג.

המותג חי ונושם בכל אינטראקציה יומיומית שיש למוצר או לשרות עם השוק ועם הלקוחות ומשפיע בסופו של יום על הדימוי והעמדה של הלקוח על המותג שלך בהשוואה למתחרים:

  • התמונות והמסרים המילוליים שאתה מעביר
  • המסרים המגיעים ללקוח דרך אתר האינטרנט, הרשתות החברתיות, הצעות המחיר והקמפיינים הפרסומיים
  • האופן שבו העובדים שלך תופסים את הלקוחות ומתקשרים עמם

Go-to-Market
Go-to-Market

אסטרטגיית Go-To-market היא למעשה תוכנית הפעולה של החברה להגיע אל הלקוחות שהוגדרו כקהל היעד ולהניע אותם להעדיף את הצעת הערך הייחודית של החברה. עבודת Go-To-Marketing נכונה משרתת את היעדים העסקיים של החברה ומאפשרת לה להשיג יתרון תחרותי אסטרטגי.

בשלבים המוקדמים של פיתוח אסטרטגיית היציאה לשוק עבור מוצר חדש או שירות חדש, החברה צריכה קודם כל להגדיר במדויק את שוק היעד. בשלב זה יש להחליט אם כבר יש להם לקוחות פוטנציאליים בתוך בסיס הלקוחות שלהם, אבל הם משתמשים בשירותים שונים.

לאחר הגדרת השוק, המוצר או השירות נחקרים עד לקבלת החלטה סופית לגבי מה תהיה הצעת הערך. לאחר מכן החברה קובעת את אסטרטגיית התמחור שלה. זה מאוד מאתגר להחליט איזו אסטרטגיית תמחור לעקוב כפי שהוא שונה מוצר אחד או שירות למשיר, או אפילו כאשר המוצר או השירות נשאר זהה אבל האסטרטגיה משתנה, כגון מעבר לתמחור מבוסס מנוי.

יתר על כן, בחירת ערוצי ההפצה והשיווק הנכונים ולאחריה קידום הם צעדים חיוניים מאוד באסטרטגיה ללכת לשוק. חברה צריכה להחליט איזה מודל הפצה לבחור, איזה סוג של תמיכה ושירותים נדרשים ויש להם לטפל באפשרות של יצירת יתרון תחרותי. לאחר מכן, החברה מחליטה כיצד היא הולכת לקדם את המוצר או השירותים שלה ואיזה סוג של קמפיינים שיווקיים הם הטובים ביותר לעקוב

מיצירתיות לחדשנות
מיצירתיות לחדשנות

פיתוח עסקי וטכנולוגי מבוססי חשיבה שיווקית

"השקענו 4 שנים במוצר שלא עניין אף אחד. היינו בטוחים שכולם יאהבו את הרעיון שלנו, שהוא יהיה להיט ובשביל זה הקמנו את החברה. במשך ארבע שנים פיתחנו טכנולוגיה שתחבר בין משתמשים במטרה להאיץ את האינטרנט. אבל כשיצאנו עם המוצר לשוק — גילינו שזה לא מעניין אף אחד."

מנהלי פיתוח, מנהלי שיווק ופיתוח עסקי או מנכ"לים – אם גם אתם מרגישים שהסיפור הזה שמספר לנו עופר וילנסקי מנכ"ל חברת HOLA נשמע מוכר – הסדנא הזו היא בדיוק בשבילכם!

הסדנא עוסקת בפיתוח יכולות חשיבה יצירתית וניהול תהליכי פיתוח מוצרים ושירותים עסקיים מוכווני לקוח. הנחת היסוד היא שהכרות עומק עם הלקוח נעשית לפני שתהליך הפיתוח מתחיל. לכן, הסדנא מתחילה בשיפור יכולות של אפיון רגשי של הלקוח העתידי של המוצר או השירות והגדרת מאפייני הפתרון האידאלי עבורו. בהמשך יוצג תהליך סדור של סיעור מוחות – העלאת רעיונות יצירתיים ובדיקת ההתכנות (או אי התכנות) למימושם.

Public Speaking & Publications

הרצאות וסדנאות

 

הקסם מאחורי שיווק

הורדת ברושור >
 

The Fly and the Art of Innovation Management

הורדת ברושור >
 

Design is much more than aesthetic

הורדת ברושור >
 

52 הסודות מאחורי קסם השיווק

הורדת ברושור >
 

קסמים - סיפור חיים

הורדת ברושור >

אתר זה משתמש בקובצי Cookie כמתואר בהצהרת הפרטיות שלנו ומדיניות העוגיות.
כדי לראות באילו עוגיות אנו משתמשים ולהגדיר את ההעדפות שלך, עיין בהצהרה ובמדיניות. אחרת, אם אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות, המשך להשתמש באתר שלנו.