אלירון טובי הוא מרצה מבוקש. הרצאותיו המרתקות בנושאי שיווק אסטרטגי, חדשנות שיווקית ומיתוג הפכו לשם דבר ולסטנדרט של ידע עדכני המועבר בצורה מרתקת, מקצועית ומשעשעת. ההרצאות, הסמינרים הייעוץ והכתיבה מהווים מעגל תנופה המאפשר (ומחייב) את אלירון לקרוא, ללמוד ולהתעדכן כל הזמן. עיקר הפעילות בתחום ההרצאות מוקדשת לסמינרים  פרטיים הנתפרים לפי הצרכים המדויקים ומועברים באופן פרטי לצוות החברה המזמינה.  בין החברות שאירחו את אלירון  לסמינר: IBM, מרכבים, GOOGLE, אופיר אופטרוניקה, מעבדות רפא, מכון היצוא, אריסון השקעות, מכון התקנים, VISONIC, מולטילוק, בנק לאומי, קוקה קולה, אנרקו (מקבוצת אלקו), הולנדיה, תמוז, טרלידור, מרכז הבניה הישראלי,  בני משה קרסו, רפא, רפאל, דשן גת, רשת מרכזי הקניות BIG ועוד. ניתן להזמין את אלירון כמרצה אורח (50-90  דקות) וכמנחה של אירועים הנמשכים על פני יום שלם. נושאי ההרצאה:

קסם השיווק™- ניהול עסקי מוכוון לקוח

ההרצאה המיועדת למנהלים, יזמים אנשי שיווק ומכירות עוסקת בחדשנות שיווקית - חדשנות ערך. בניית אסטרטגיה עסקית שבבסיסה הבנה מושלמת של הצרכים התכליתיים והרגשיים של הלקוח ובניית מערך ניהול (מו"פ, לוגיסטיקה, שירות ושיווק) המשרתים את הלקוח. ההרצאה כוללת אפקטים של קסם, את מודל ה- Neo-Marketing ודוגמאות ממותגי על בעולם כמו גם מותגים שאלירון היה שותף בפיתוחם. הרצאה אידיאלית כהרצאה מרכזית בכנסי מנהלים וכמבוא השראתי לכנסי שיווק, סיעור מוחות ומוטיבציה לצוות מכירות.

מותג נולד™

זוהי סדנא המיועדת לצוותי שיווק ותקשורת שיווקית בחברות. הסדנא הנמשכת ארבע עד שמונה שעות כוללת הרצאות ופעילות אינטראקטיבית המכסות את כל תהליך יצירת המותג: אפיון הלקוח, כתיבת הסיפור, הבטחת הערך של החברה ללקוחות, יצירת מערכת סמלי המותג ותכנון מערך התקשורת השיווקית. תכני הסדנא מותאמים לחברה המזמינה.

דרך הקסמים™

באמצעות 13 שאלות המהוות את אבני הדרך של הסדנא חווים המשתתפים את תהליך התכנון אסטרטגי בעולם העסקים באלף השלישי. תהליך מהיר, לטווח בינוני-קצר השם במרכז את הלקוח וצרכיו. מיועד לצוותי פיתוח עסקי, צוותי היגוי לתכנון אסטרטגי, וצוותי שיווק בכירים.  הסדנא מבוססת על מתודת התכנון האסטרטגי המשמשת אותנו בעבודה היום יומית מול הלקוחות.