יורם בר סלע

יורם בר-סלע, עוסק מזה עשרים שנה בבניית מותגים ופיתוח כלי תקשורת שיווקית וניהול חדשנות בתעשיה. מעצב תעשייתי, בוגר בצלאל משנת 1982. עבד 10 שנים בעיצוב ופיתוח מוצרים תעשייתיים בבצלאל מו"פ – חברת בת של האקדמיה בצלאל. זכה בפרס ספיר להצטיינות בעיצוב תעשייתי.

היה שותף ומנכ"ל משותף במשרד הפרסום ארויו בר-סלע (5 שנים) ובחברת מג'יק מרקטינג, בשותפות עם אלירון טובי (9 שנים) שעסקה ביצירת זהות מותגית למוצרים וחברות.

 

מרצה במחלקות לעיצוב תעשייתי של מכללת שנקר ומכללת הדסה על נושאים שבקו התפר בין עיצוב לעסקים: יסודות השיווק, בניית תכנית עסקית, פרזנטציה עסקית ויזמות.

 

מיתוג לעסקים קטנים

מתוך העיסוק בבניית מותגים לחברות חובקות עולם כגון: נטפים, כור תעשיות, ECI, TTI, I-Scan Robotics, TELRAD, שיש תבור, NetEye, אורלן, אומן-קיבוץ חצור ועוד, היטה יורם את פעילותו לתחום של מיתוג לעסקים קטנים מתוך האמונה שגם לקטנים מגיע. בשנים האחרונות, בנה מותגים לבעלי מקצועות חפשיים, אמני במה, רופאים ונותני שירות רפואי, עסקים בתחום המכירה הקמעונאית ועוד.

 

מותגים אלה מנצלים את יתרון הקוטן: העסק הקטן גמיש מאד בתהליכי קבלת החלטות. הוא יכול להשתלט בקלות יחסית על טריטוריה קטנה וממוקדת ולהישאר השולט בה מאחר שהיא קטנה מדי עבור עסקים גדולים. הם מקנים לעסק הקטן מיקוד מחודד וברור ללקוחות הפוטנציאליים. "אתרי האינטרנט שאנו בונים, מסייעים ללקוחותינו לתפוס מקומות מכובדים מאד במנועי החיפוש. הם מושכים את קהל הלקוחות הפוטנציאליים לבקר באתרים לעיתים תכופות, להכיר את המותג, לזכור אותו ולפתח עמדה חיובית כלפיו" אומר יורם. 

 

יזמות עסקית עם FUN

גם הסנדלר אינו הולך יחף. את הסינרגיה בין הניסיון השיווקי לבין היצירתיות, מפעיל יורם בשני תחומים עסקיים מקוריים:

הגמד הנעלם – משחקי חוויה מגנטיים לאירועים. מתוך חיפוש אחר אטרקציה מקורית לאירוע משפחתי פרטי משלו, יצר יורם ערכת משחקים מגנטיים המופעלת באירועי בר-בת מצווה, אירועי קהילה במושבים, בתי ספר, חברות ועוד.

 

Magical Tales – קסמים מקוריים ההופכים את הקוסם המקצועי למספר סיפורים ואמן "סטנד-אפ". 

שני מותגים אלה פונים לקהלי יעד מאד ייחודיים. הם מצליחים להקרין את היתרונות היחודיים שלהם והתועלת המיוחדת ללקוח. זאת תוך הנאה והתרגשות המלווים כל מפגש עם מותגים אלה.