אלירון טובי

אסטרטג שיווקי, בונה מותגים ואוהב קסמים. בוגר המחלקה  למדעי ההתנהגות של אוניברסיטת בן- גוריון בנגב  ומוסמך בית הספר לניהול ולטכנולוגיה של Maryland University בארה"ב

במהלך השנים האחרונות הוביל אלירון מהלכי שיווק אסטרטגיים ויצירת זהות מותגית לעשרות מוצרים וחברות, בניהן:

3M ישראל, Opus Dent  (חברה בת של קונצרן Lumenis), תאגיד ההשקיה נטפים, COMVERS, שמר מתכת, אפיקים רכב חשמלי, QOS (מקבוצת RAD), Net-Eye (Spin-Of של Telrad), אומן יציקות לחץ, גבולות פולימרים, חברת RadWin (מקבוצת RAD), Smart Vending Solutions, תכשיטי רבדים, TTI TELECOM, חברת EPILADY, תאגיד חוליות, תשלובת הבשר של קיבוץ להב, חוחובה ישראל, תכשיטי בית ניר, חיפה כימיקלים, אבן קיסר ועוד, חברת האבן של א. גרבלסקי ובנו, חברת POINTS, בקטוכם ועוד.

יורם בר סלע

יורם בר-סלע, עוסק מזה עשרים שנה בבניית מותגים ופיתוח כלי תקשורת שיווקית וניהול חדשנות בתעשיה. מעצב תעשייתי, בוגר בצלאל משנת 1982. עבד 10 שנים בעיצוב ופיתוח מוצרים תעשייתיים בבצלאל מו"פ – חברת בת של האקדמיה בצלאל. זכה בפרס ספיר להצטיינות בעיצוב תעשייתי.

היה שותף ומנכ"ל משותף במשרד הפרסום ארויו בר-סלע (5 שנים) ובחברת מג'יק מרקטינג, בשותפות עם אלירון טובי (9 שנים) שעסקה ביצירת זהות מותגית למוצרים וחברות.

עינת אדר

עינת אדר היא מנהלת מרקום בעלת ניסיון רב בשיווק מוצרי טכנולוגיה בשווקים בינלאומיים. היא מסייעת לחברות לבסס נוכחות בשווקים חדשים, כמו גם להרחיב את עסקיהן בשווקים קיימים באמצעות תקשורת אפקטיבית ההופכת את יכולות החברה ליתרונות מובהקים ללקוחותיה.

נעם בן אברהם

נועם בן-אברהם, כלכלן ורואה חשבון מוסמך (C.P.A-ISR.). יועץ בתחומים כלכליים, פיננסיים וחשבונאיים לחברות פרטיות וציבוריות. בעל ניסיון רב במתן שרותי חשבות וניהול כספים, בניית מערכות מידע חשבונאיות ותמחיריות, תכניות עסקיות, בדיקות כלכליות וביצוע ביקורות מיוחדות. עוסק מטעם חברות פרטיות והמערכת הבנקאית בניהול שוטף, ליווי, פיקוח ויעוץ בתחומי ניהול הכספים והקשר עם המערכת הבנקאית. יועץ מוכר על ידי משרד המסחר והתעשייה. בעל נסיון בניהול כספי וליווי עסקי לרבות תמיכה וסיוע באיתור וגיוס משקיעים לחברות תעשיה, מסחר, תוכנה, שירותים, בניה ותשתיות.

עמית כגן-עיצוב חווית לקוח

עמית כגן משלב בין יזמות עסקית (קפה כזה בשינקין וסוניה בשוק הפשפשים ביפו) לבין יכולותיו כמעצב ואיש קריאייטיב רב תחומי בעל מחשבה שונה ויצירתית. שילוב זה מאפשר לעמית להפוך אסטרטגיית מותג למציאות מעוררת חושים תוך התמקדות בפרטים הקטנים ביותר של המפגש בין הלקוח למותג.

  • עיצוב נראות נקודות המכירה בהתאמה לערכי המותג וסמלי המותג.
  • תכנון מסלולי הביקור של הלקוחות בנקודות המכירה בהתאם לסיפור (הנרטיב) של המותג.
  • התאמת הקולקציות וקניינות יצירתית לעסקים בתחומי הפנאי וסגנון החיים.
  • הדרכת צוותי מכירה ואירוח לקוחות להתנהגות תומכת ערכי מותג.